18 Nisan 2008 Cuma

GÜLHANE'DE LALE ZAMANI 2. BÖLÜM


İSTANBUL'DA LALE ZAMANI; GÜLHANE PARKI 2. BÖLÜM
Belediye eskiden balık akvaryumlarının olduğu binanın önünü bu yıl da lale satış noktası yapmış.
Bence güzel bir pazarlama yöntemi, parkı dolaşıp, lalelere hayran oluyorsunuz, evde de bu güzelliği yaşamalıyım diye düşünüp, bir kaç saksı da satış noktalarından alıyorsunuz.
Emirgan'da da lale satış noktası mevcut.
Yazımızın 2. bölümünde yine az laf, bol resim var.




2-3 yıldır faytonlar Gülhane Parkı-Sultanahmet civarında tur yapabiliyorlar.




















Bunca lalenin içinde birde sümbül bulunsun diyerek bu resmi ekliyorum.
Bu sümbüller Sarayburnu tarafında ki kapının yanına dikilmişti.
Hepsi böyle top top açmıştı ve çoğunun sapları ağırlıklarını taşıyamayıp yere düşmüştü.


2008 yılı Gülhane'de lale resimlerimiz bu kadar.
55 adet resim ve Yedi Karanfil'in Böyle olur mu? müziği eşliğinde hazırladığım videoyu izleyebilirsiniz.
Dailymotion;

Gülhane Parkı'nda Lale Zamanı 2008
Yükleyen muhteremlegeziye

You Tube;



Görüşmek üzere......

4 yorum:

  1. fotoğraflar harika..orda olup yürümek isterdim....

    paylaşımın için teşekkürler....

    sümbül çiçeğinide ilk defa görüyorum ne kadar güzelmiş...

    YanıtlaSil
  2. ay yine harika emeklerine sağlık müzikde çok güzel. inan çamlıca tepesi çok merak ettiğim bir yer iple çekiyorum. istanbulda olmak istediğim en önemli semtlerden dir çamlıca. emeklerine sağlık tekrar

    YanıtlaSil
  3. Adsız10:42

    Muhteremim, lale fotoğrafların beni benden aldı söylemek isterim. Hayatım, geçen seneden beri laleleri görmeyi aruzluyordum bu sene geçen ay gidişimde yakaladım sosnunda. her yer nefisti İstanbulda..

    Muhteremimim geziyle ilgili ben de bir işe kalkıştım. bloguma yazdım. Bakalım fikri beğenecekmisin? Senide küçük cezve olarak sitede görmeyi çok arzularım..

    Öpüyorum datlum gıymatlum.

    sevgiler.
    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  4. EŞİMİN OKADAR İSTEMESİNE RAĞMEN,NEDENSE GİTMEK VE GÖRMEK KISMET OLMADI...
    AMAM SENEYE GÖRMEK İSTERİM...
    ELİNİZE SAĞLIK..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.