11 Temmuz 2008 Cuma

ÇATALZEYTİN-İSMAİL KÖYÜ

*Resimler Ağustos 2007'de çekilmiştir.
Geçen yıl sayfamın adres değişikliği sebebiyle, düzenlemeye ve yazılarını yazmaya fırsat bulamadığım köyümüzün resimlerini yeni yayınlama fırsatım oldu.
Belki 1 haftaya kadar memleketime tekrar gideceğim,onun için yeni resimler gelmeden geçen yıl çektiğim ama yayınlayamadığım resimleri yayınlamaya karar verdim.
Köyün 2006 yılına ait resimlerini ilk yayınladığımda özellikle hemşehrilerimin olumlu ve destekleyen yorumları çok güzeldi.
Hatta sırf köyümüzü tanıtan bir site açmayı teklif eden de oldu ama ben yılda 10 gün kaldığım için yeterli yazı ve resime ulaşamayacağımızı düşünüp, kabul edemedim.
Benden yeni resimler, daha değişik yerlerden, farklı köylerden çekilmiş kareler bekleyenler var ama ben köyü çok fazla bilmediğim için farklı yerlere tek başıma gidemiyorum.
Bu yılda gidebilirsem farklı yerlerden resim çekmeye gayret edeceğim.




Bu iki resmi aynı yerden, eşimin ablasının evinden çektim.
1. resmi; sabah gün doğarken saat 05.10'da çektim.
2. resmi; yine aynı yerden akşam 19.40'ta çektim.


Köyün camisi önceki gidişimizde bembeyazdı, geçen yıl gittiğimizde bu renge boyanmıştı.


Ormanın içinden gitmek eğlenceli ve güzeldi ama bu yıl kene kabusu yüzünden yeşilliklerle fazla haşır neşir olmamaya çalışacağım.


Resimde ki tepe, Odayboğazı'nın olduğu tepe.

Bu iki resmi Çatalzeytin ve Karadeniz'e bakan taraftan çektim.


Geçen yıl ki köy yazımda dediğim gibi hiç ummadığınız anda köyün üzerine sis inebiliyor.
Her yer bir anda bembeyaz sisle kaplanıyor.


Üst resimde gördüğünüz ise sis değil mangal dumanı : )

Altta ki resmi köyden çıkıp, Abana'ya giderken yolda çektim.
Yine aynı günlerde çektiğim, köyün doğasından ve meyve ağaçlarından oluşan resimleri görmek için bakınız; Çatalzeytin,İsmail Köyü-Doğa.
Ayrıca bakınız; İsmail Köyü-Ablamın Bahçesi.

2 yorum:

  1. Ne güzel yerler... Ülkemizin her bir tarafı ayrı bir özelliklere sahip... Geçen sene Çatalzeytinden geçmiştik, bu 3.üncü oldu. İnşallah gelecek sefer daha geniş bir zaman ayırırız. Kimbilir belki denkleşiriz ailecek...
    Aielcek selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. üst komşum çatal zeytinli anlatıp duruyor resimleri gördüğüm iyi oldu hava yapıcam çatal zeytini gördüm diye:)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.