29 Mayıs 2009 Cuma

BOĞAZİÇİ'NDE AKŞAM

Muhteremle Geziye
Geçen yıl 31 Mayıs'ta kuzenimin Beykoz Belediyesi Kültür Merkezinde düğünü vardı.
Düğünün yapıldığı salon binanın en üst katındaydı.
Çıkışta fark ettik ki meğer üst katında muhteşem manzarası olan bir de teras varmış.
Yukarı çıktık, acele ile resim çektim "keşke daha önce fark edip, biraz da burada vakit geçirseydik" diye hayıflandım 😒




boğaziçi gece resimleri
Gece ekipmansız çekim yapmak biraz zor.
Gece modunu seçip, makineyi hiç kıpırdatmadan, hatta nefes almadan resmi çekmek gerekiyor.
Bu tür resimler için tripod almıştım ama düğüne giderken yanımda tripodla gidemezdim : )
Zaten böyle bir manzara ile karşılaşacağımı da bilmiyordum.
Bende sarsıntısız resim çekmek için terasın çevresini kaplayan demirlerden faydalandım.
Makineyi demirin üzerine yerleştirdim, otomatik çekim tuşuna basıp, makineyi sarsmadan resimleri çekebildim.
Sabit duran nesneler güzel çıktı ama hareket halinde ki gemiler biraz bulanık çıktı.


Bu arada bu resimlerin çekildiği gün evlenen kuzenim Murat ile eşi Hacer'in 2 gün sonra evlilik yıldönümleri.
Buradan tekrar kutluyorum ve daha nice yıllar diliyorum.








Yeni bir gezide görüşmek üzere!...

2 yorum:

  1. resimler harika,üzerine tiklayinca sanki canli gibi paylasim icin sagol canim

    YanıtlaSil
  2. Adsız04:47

    :D burasi bizim düğün salonuydu gece çekimli resimler bizdede war :D

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.