5 Haziran 2009 Cuma

12.İSMEK FESHANE SERGİSİ AÇILIYOR

Merakla beklenen sergi nihayet başlıyor.
2009 yılı İsmek Feshane Sergisi bu Cumartesi günü açılıyor.
Feshane'ye nasıl gideceğinizi öğrenmek ve bazı sergi notları için, geçen yılki sergi yazımı okuyabilirsiniz.
Bakınız; İsmek Feshane Sergisi-Yemek Branşı

İSMEK, artık geleneksel hale gelen Genel Sergileri’nin bu yıl 12.’sini düzenliyor.
İBB Başkanı Kadir Topbaş'ın katılımıyla 6 Haziran 2009 Cumartesi günü Feshane'de gerçekleştirilecek açılış törenine sanatçı Kutsi de şarkılarıyla renk katacak.
Sergi, çeşitli aktivitelerle 14 Haziran'a kadar devam edecek.

“Dünyanın en büyük el sanatları sergisi” olarak kayıtlara geçen ve artık geleneksel hale gelen Feshane’deki İSMEK Genel Sergileri’nde geçtiğimiz yıl 200 bin İSMEK kursiyerinin binlerce eseri sergilenmiş, yüz binlerce ziyaretçi bu sergiyi görme fırsatı yakalamıştı.
2008 - 2009 eğitim döneminde 6 -14 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 12. Genel Sergi’de de 230 bin kursiyerin binlerce çalışması yer alacak…

Türk- İslam Sanatları, El Sanatları, Müzik Eğitimi, Dil Eğimi, Bilgisayar Eğitimi, Mesleki-Teknik Eğitim, Spor Eğitimi, Sosyal ve Kültürel Eğitimler ana dallarında 2 bine yakın usta öğreticisiyle 123 branşta eğitim sunan İSMEK’in kurs merkezi sayısı 2008-2009 eğitim döneminde 218’e ulaştı.
İSMEK geçtiğimiz yıl 201 kurs merkezinde 106 branşta eğitim vermişti.
Kursiyerlerini ilköğretim yaşından sonra kabul eden İSMEK’in 16 yaşından 80 yaşına kadar kursiyeri bulunuyor. Kayıtlar her yıl Eylül ayında yapılıyor, dersler Ekim ayının ilk haftasında başlıyor, Haziran ayında ise eğitim dönemi sona eriyor.
Bazı branşlarda ise kurs kayıtları yıl boyunca devam ediyor.
Afiş ve bilgiler ismek.ibb.gov.tr 'den alınmıştır.

4 yorum:

  1. Adsız14:24

    LALE

    mer haba sevgili muhteremlegeziye blogcu arkadaşım resimler harika özellikle kurdela nakışları emeğine sahlık ablacım ablacım senden minişcik bi ricem var resimlerin üzerine tıklayınca resmi çok küçük açıyo o resimleri daha büyük tam sayfa açmani rica etsem ablacım kurdela nakışını çok seviyorum resimlerde küçük faydalanamıyorum ve bi tek bu sitede buldum ismek kurdela nakışlarını ALLAHRAZI OLSUN SENDEN ABLACIM EMEĞİNE SAĞLIK dört gözlen 2009 modellerini kurdela nakışlarını yayınlamanı bekliyorum teşekkür ederim ablacım http://beniimdunyam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Lale,
    Blogspot'un en kötü tarafı, fotoğrafları küçük göstermesi.
    Blogcu'da yüklediğimiz resimler daha büyük görünüyordu.
    Geçen yılın resimleri için artık bir şey yapamam ama kısmet olurda bu yıl sergiye gidersem(ismek sergilerine çok talep var,mutlaka gitmek istiyorum) resimleri daha büyük boy olan Medium boyunda yayınlarım.
    Ekranda yine küçük görünecek ama üzerine tıklandığında tam ekran olacak.
    Güzel sözlerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. aynuroztoprak17:45

    merhaba.ben sakaryada yaşıyorum daha önceki ismek sergilerini sizinle takip ettim teşekkür ederim .bu yılki özellikle el nakışı resimlerini merakla bekliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Aynur,
    Dün İsmek sergisine gittiğimde el nakışı bölümünden de resimler çektim fakat gelen bir telefon yüzünden acele ile sergiden ayrıldım.
    Yarın tekrar sergiye gidip,ayrıntılı olarak daha çok resim çekmeyi düşünüyorum.
    Gidemesem bile el nakışı bölümünden bol bol resim çektim, onlar yeterli olur.
    Ahşap ve kumaş boyamadan ve daha pek çok branştan resim çekemedim.
    Yarın gidip, bu açığı kapatmak istiyorum.
    En kısa zamanda da bu resimleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.