7 Ocak 2010 Perşembe

CAPACITY ALIŞVERİŞ MERKEZİ

Muhterem'le Geziye1. resim bu adresten alınmıştır.
Alışveriş merkezleri soğuk havalarda ve yazın çok sıcak havalarda herkesin sık sık gittiği mekanların başında geliyor.
Alışveriş merkezlerini bol resimle tanıtmayı seviyorum.
Fakat pek çok alışveriş merkezinde resim çekmek yasak!
Burası bir gezi sayfası ve insan bir tek açık havada gezmiyor.
Bir alışveriş merkezine gittiğim zaman "keşke resim çekebilseydim, şu açı çok güzel olurdu, bu bölüm çok güzelmiş" diye sızlanarak geziyorum.
Çünkü çoğunda resim çekemiyorum.
Bazen benden daha cesur olan kızımın eline makineyi verip, çekeceği açıları tarif ediyorum, kızım benim yerime resim çekiyor.
Neden yasak olduğunu hiç bilmiyorum, ben genel çekimler yapıyorum, hiç kimsenin özel hayatına dair kareler ve şahıs resimleri çekmiyorum.
Alışveriş merkezlerini konu alan yazılar çok ilgi çekiyor.
Merkezlerin kendi sayfaları çok resmi oluyor ve kolay kolay güncellenmiyor.
Ben gidiyorum, gördüklerimi yazıp, bilgiler veriyorum.
Vee yazının bol resimli olmasına dikkat ediyorum.
Yeni bir alışveriş merkezine ilk defa gidecek olan birisi internetten arama yaptığı zaman binanın bir tek dışını değil, pek çok açıdan çekilmiş resimlerini de görmek istiyor.
Alışveriş merkezlerinin çoğunun sitesinde müşterilerin yorum yapabileceği bir yer yok ama bu tür yazılara herkes yorum yapabiliyor.
Çok uzattım biliyorum ama bu resim çekememe konusunda çok dertliyim.




CAPACITY HAKKINDA GENEL BİLGİ;
2007 Kasım ayında kapılarını açan ve özgün çizgisiyle hedeflediği müşteri profilini yakalayan, günlük ortalama 63 bin kişinin ziyaret ettiği Capacity, Bakırköy, Florya, Yeşilköy, Yeşilyurt gibi çevre semtlerin yanı sıra, Bahçeşehir, Levent, Etiler, Nişantaşı ve Anadolu yakası gibi diğer lokasyonlardan da ziyaretçi çekiyor.
Capacity, her biri ayrı bir yaşam alanı olarak dizayn edilmiş katları, ferah ve şık mimarisi ile 180 seçkin marka mağazası, 2400 araçlık otoparkı ve 133.000 m2 lik alanında perakende sektöründeki bir ezberi bozarak sadece modayı değil, teknolojiyi lezzeti ve eğlenceyi de ön plana çıkardı.

Capacity Alışveriş Merkezi standart food court mantığından tamamen uzaklaşarak misafirlerinin daha nezih ortamlarda yemek yemeleri için her bir lezzet durağını tasarımıyla, sunumuyla özel restaurantlar haline getirdi.

Özel tasarımları, farklı ve çarpıcı dekorasyonlarıyla dikkat çeken food courtta özellikle ortak alan uygulaması gerçekleştirilmedi.
Farklı kafeleri ve şık restaurantlarıyla Nişantaşı'nı aratmayan Capacity, fast food ve değişik yiyecek çeşitleriyle dünya mutfağını Bakırköy'e taşıdı.
Günümüzün trend mekanları arasında yer alan The House Cafe, Venge, Davidoff Jazz Bistro Cafe’yi Bakırköy’le tanıştıran Capacity; Kitchenette, Chocolate, Mid Point’un 02:00’e kadar uzattığı geceleriyle de bölgesinde bir ilki yaşatarak İstanbul’un gece hayatında buluşma noktası haline geldi.
Capacity sinemada da maksimum kaliteyi bekleyenleri tatmin eden hizmet sunuyor. İş hedefi en iyi lokasyonlarda yer almak, teknoloji ve konforda dünya standartlarında hizmet sunmak olan Mars Sinemaları tarafından yönetilen Cine Bonus, 9 salonu ile vizyon filmlerini maksimum konforda sunuyor.

Capa City hakkında daha ayrıntılı bilgi almak için kendi web sitesine tıklayın

Türkiye'nin her yerinden Capa City'e 444 9 272 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

Capacity ile Carousel alışveriş merkezinin arasında sadece 1 cadde var.
İki alışveriş merkezinin müşteri profili çok farklı, Carousel daha genç, dinamik ve cıvıl cıvıl, Capacity ise ağırbaşlı ve elit bir görünüm içinde.

Alışveriş merkezinde kahverengi tonlar hâkim.
Belki bu yüzden ağırbaşlı bir görünümü vardır.

Bir alışveriş merkezinde aradığım en mühim mağazalardan biriside dergi, kitap, film gibi materyalleri bulabileceğim bir mağazadır.
Capa City'de D&R' ın bir mağazası var, buradan alışverişinizi yapabilirsiniz.
Mars sinemalarında ise sezonun en iyi ve yeni filmlerini seyredebilirsiniz.
Capa City Mars sinemaları telefon: 0 212 559 49 49






Geçen yaz zeminde bulunan Davidoff Jazz Bar ile ilgili pek çok haberi medyadan takip ettik.
Ekonomik sıkıntıya düşen bar, konsept değiştirerek islami öğeler taşıyan cafe olarak hizmet vermeye başladı.
Fakat bu şekilde de yürütememişler ve cafe kapanmış.
*Resimler 4 Haziran 2008 tarihinde çekilmiştir.





Capacity'nin en beğenmediğim yeri bu yürüyen merdivenler.
Yan tarafları hiç şık değil, göze güzel görünmüyor.

yürüyen merdiven resmiYeni bir gezi de görüşmek üzere!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.