28 Mayıs 2010 Cuma

KABATAŞ ÜSKÜDAR BOĞAZİÇİ GEZİSİ

Çarşamba günü eşim "fazla işi olmadığını, sadece bir iki yere uğrayacağını, istersem gezmeye gidebileceğimizi" söyleyince, hemen kabul ettim.
Yola çıktık, aradığı malzemeyi bulmak için yapı marketlerine ve Karaköy'e uğradık.
Sonra arabayı Kabataş'ta otoparka bırakıp, gezi teknesi ile Üsküdar'a gittik.
Üsküdar'da öğle yemeğini yedikten sonra, İskeleye yakın olan Mihrimah Sultan Camii ile biraz daha içerde kalan Gülnuş Emetullah Valide Sultan (Yeni Valide) Camii'ni ziyaret etik.
Camiilerin bol bol resmini çektim.
Camiilerin ayrıntılı yazı ve resimlerini ayrıca görebilirsiniz.
Saat 15'te Üsküdar İskelesinden Kabataş'a döndük.




İstanbul'da gemi gezilerinin tam mevsimi, sıcak havalarda püfür püfür bir gemi gezisinin yerini hiç bir şey tutmaz.
Bu arada Şehir Hatlarının Eminönü-Anadolu Kavağı gidiş-dönüş Boğaz Turu'nun fiyatı
bu yıl kişi başı 25 Lira! olmuş.
Şöyle toplanıp, ailece Boğaz Turu'na gitmek bu gidişle mazi olacak.
Günün özeti bu kadar, şimdi sizi resimlerle ve yazının sonundaki video ile baş başa bırakıyorum.















Dolmabahçe Camii sahil şeridindeki en güzel camilerimizden birisidir ama bazen öyle bir açıdan camiye bakıyorsunuz ki arkasında ki devasa gökdelenler caminin gölgesi gibi tam arkasında yer alıyor.

Bu resim üstteki resmin aynısı, sadece ben arkasında "Süzer Plaza-Ritz Carlton Oteli olmasaydı nasıl olurdu?" diye düşünüp, Paint'te oteli resimden sildim.





Üsküdar Mihrimah Sultan Camii (İskele Camii)

Gülnuş Emetullah Valide Sultan (Yeni Valide) Camii



Burada gördüğünüz gezi resimleri ve kısa bir video ile, Kıraç'ın "Bir İstanbul Masalı" dizi müziği eşliğinde bir video hazırladım.
İyi seyirler!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.