15 Nisan 2013 Pazartesi

ATATÜRK ARBORETUMU-İLKBAHAR (4)

Arboretuma ait resimlerin son bölümünde sadece çiçek resimleri var.
Çiçek açmış ağaçları, bitkileri bu bölümde görebilirsiniz.


İlk resimlerde göreceğiniz çiçek, manolya ağacına ait.
Manolya denince benim aklıma 3 farklı çiçeği olan manolyalar geliyor.
Bu ağacın bilgi tabelasında "magnolia kobus DC.-Manolya-Japonya" yazıyor.



 




Bu senenin ilk lale resmini arboretum da çektim.
Daha sonra Yedikule'de ki Soğanlı Bitkiler Parkı'na gidip bu sezonun lale resimlerini  çektim ama ne yazık ki henüz, İstanbul'da lalenin ana vatanı diyebileceğimiz Emirgan'a gidemedim.

Süs Elması 



Erguvan ağacı bizim gittiğimiz günlerde yeni tomurcuklanmaya başlamıştı.

Buruşuk Yapraklı Kartopu 



Papatyasız bahar olur mu?
Elbette olmaz, baharın ilk müjdeci çiçeklerinden olan papatyalar bazı yerlerde öbek öbek açmıştı.



Defne Yapraklı Kartopu 


Ağaç Fundası


Katır Tırnağı 



Altın Çanı 

Bir sonra ki bölümde, yayınladığım resimlerle hazırladığım videoyu yayınlayacağım.
Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.