19 Mayıs 2013 Pazar

6.FESHANE KASTAMONU GÜNLERİ

 
6.Feshane Kastamonu günleri bu akşam sona erdi.
Ben festivale Cumartesi günü gittim.
Geçen yıl son günü olan Pazar günü gitmiştim, kalabalıktan rahat rahat gezememiştik.
Bu yıl son güne kalmamak için Cumartesi'den gittim ama yine çok kalabalıktı.
Bazı stantlarda özellikle canlı müzik yapılanlarda izdiham vardı.
Yöresel pek çok ürün, yemek, hepsi festivalde yer almıştı.
Bugünden itibaren festivalde çektiğim resimleri yayınlamaya başlıyorum.
5 bölüm sürecek yazı dizisinde, 1. ve 2. bölümünde ilçe stantları ve kültürel eserlerimizin yer aldığı stantlardan görüntüler olacak.
3. bölümde yöresel ürünlerin (helva-pastırma-sucuk-peynir-tereyağ-v.s) satışının yapıldığı stantlardan resimler olacak.
4. bölümde ise dış mekanda yer alan yeme-içme bölümlerinden resimler olacak.
Son olarak bir video hazırlayarak yazı dizimizi tamamlayacağım.






Dokumacılık, Kastamonu'nun en eski geleneksel sanatlarının başında geliyor.
Festivalde onlarca stant da dokumacılık, tekstil, çeyiz gibi ürünler hem sergilendi, hemde satışı yapıldı.


Kastamonu'lu Remzi Gür'ün dünyaca ünlü markası Ramsey de festivaldeydi.

Kastamonu'da turizm ve emlak sektöründe son yıllarda yoğun bir artış var.
Festival de pek çok gayrimenkul-inşaat ve turizm şirketleri stant açmıştı.













  






Şapka Devrimi Kastamonu'da yapıldığı için şehirde bir şapka müzesi var, festivalde müzede ki şapkalardan örnekler vardı.



 
2. bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.