18 Ekim 2013 Cuma

7.BEYOĞLU SAHAF FESTİVALİ

Muhterem'le Geziye
Beyoğlu Belediyesi tarafından bu yıl 7.si düzenlenen Beyoğlu Sahaf Festivali yarın sona eriyor.
Ben Bayramın 3.günü akşam festivale gittim, festivalden çektiğim resimleri vakit kaybetmeden yayınlamak istedim.
Festival bitmeden bir kaç saatinizi ayırın, eskiye yolculuk yaparak kitapları-dergileri-plakları ve daha pek çok şeyi çok uygun fiyata alın.




7.Beyoğlu Sahaf Festivali;
11.00-22.00 saatleri arasında Tepebaşı / Taksim'de.

7. Beyoğlu Sahaf Festivali’ne katılması onaylanan sahafların isimleri; (alfabetik sıraya göre)

40 AMBAR SAHAF
ADA KİTABEVİ
ANADOLU KİTABEVİ
ARŞİV SAHAF
AYÇA KİTABEVİ
BABİL SAHAF
BARIŞ KİTABEVİ
BARIŞ SAHAF MODA
BERDELACUZ SAHAF
BİZİM SAHAF
CİHANNÜMA SAHAF
ÇATI SAHAF
ÇINAR SAHAF
DESTİNE KİTAPÇI
DİP SAHAF
DOĞA KİTAPÇILIK LTD. ŞTİ.
DYLEMİ SAHAF
EDEBİHAYAT SAHAF
EFLATUN SAHAF
EGE SAHAF
ENDERUN SAHAF
EOS KİTABEVİ
EYLÜL KİTABEVİ
FATİH BİLGİ SAHAF
GEZEGEN SAHAF
GEZGİN KİTAPÇI
HERMES SAHAF
HİSAR KİTABEVİ
ILGIN KİTABEVİ
İMGE SAHAF
KAĞIT GEMİ KİTABEVİ
KAMER KİTABEVİ
KARADENİZ KİTABEVİ
KAYIP KİTAP
KIRKAMBAR SAHAF
KİBRİT KİTABEVİ
KİTAP RAFI
KİTAPÇI AHMET
KOZAN SAHAF
KURGU SAHAF
LEVANT KOLEKSİYON
MARTI SAHAF
MİHRİCAN KİTABEVİ
NADİR SAHAF
NAR SAHAF
NERMİN SAHHAF
NİGAR SAHAF
NOSTALJİ SAHAF
ÖZER SAHAF
PAMİ SAHAF
PATİKA SAHAF
PERA ORIENT
SAHAF BAHTİYAR
SAHAF KİTAP İÇİN
SAHAF NAZIM HİKMET
SAHAF YENİCİ
SAHHAF MÜTEFERRİKA
SAHHAF VEFA
SANAT KİTABEVİ
SCS KİTABEVİ
SENAN SAHAF
SERCAN SAHAF
SEVGİ KİTABEVİ
SİMURG SAHAF
SİYAHKALEM KİTAPLIĞI
TEKNİK SAHAF
TEZGÂH KİTABEVİ
TURKUAZ KİTAPÇILIK YAYINCILIK
ÜN SAHAF
VOLGA KİTABEVİ
VOLGA SAHAF
YAŞAM KİTABEVİ

YOL KİTABEVİ

Sahaf festivalinde çok sayıda eski plak var.
Pop-Caz-Sanat Müziği gibi pek çok türde plak bulmak mümkün.


Eski resimler ve kartpostallar bazı stantlarda 50 kuruş, bazısında da 1 Liraydı.

Eski dergilerin tarihleri beni çok şaşırttı, 1958 tarihli dergi bile gördüm.
Üstteki derginin yayın tarihi 1 Haziran 1972

Eski gazeteler Türkiye'nin tarihine ışık tutuyor.
Üstteki gazeteler 1965 yılına ait.


Festivale oğlum ve kızımla akşam sekizde gittim, 1 saate yakın dolaştık.
Almak istediğimiz kitapları aldık.



Dünya klasikleri


Bazı sahaflarda film afişleri de vardı.



Şeytan Marka Giyer ve İtalyanca Aşk Başkadır filmlerini eminim seyretmişsinizdir, peki kitaplarını okudunuz mu?

Yine filmleri çok seyredilen iki kitap, Rıfat Ilgaz-Hababam Sınıfı, Aziz Nesin-Zübük.











 Unutmayın festival Cumartesi akşamı sona eriyor!

2 yorum:

  1. Ah, böyle şeylerden hiç haberim olmuyor.Keşke önceden bilseydim ben de giderdim.Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene geçti ama önümüzde ki sene düzenlenecek olan başka festivaller kısmet olur İnşaAllah Gamzecim.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.