21 Şubat 2014 Cuma

KÖYDEN ÇİÇEK VE DOĞA RESİMLERİ

marigold
Köyde tatili geçirip çiçeklere ve doğaya kayıtsız kalamazdım.
Bol bol çiçek, bitki, sebze, meyve resmi çektim.
Bu bölümde çektiğim resimlerin ilk bölümünü görebilirsiniz, bir sonra ki bölümde böğürtlen toplamaya gittiğimiz gün çektiğim resimleri, sonrasında da köyde önümüze çıkan börtü-böcek ve diğer hayvanların resimlerini görebilirsiniz.




Rose

Rose

rose
Ben gülleri dalında severim, koparılıp evde vazonun içinde durmasını istemem ama bu gülleri köyde hazırladığım gül reçelinin resimlerinde kullanmak için bir seferlik koparıp eve getirdim : (
Sonrasında da bir çay masasına ve bir kahvaltı masasına dekor oldular.

Sonrasında da soluncaya kadar balkonda ki masamızın üzerini süslediler.


kadife çiçeği
Kadife Çiçekleri 

chard garden

chard garden
Pazı bahçesi eşimin abisinin kapsının önündeydi, bize de kullanmak kısmet oldu.
Pazıları sarması, salatası, böreği derken değişik tariflerde kullanarak değerlendirdim.
Ayrıca bakınız; Pazılı Tarifler

grapes

damsons

blackberry fruit
Bu yıl köyde bol bol böğürtlen topladık.
Bir sonra ki bölümde böğürtlen toplamaya gittiğimiz zaman çektiğim resimler olacak.

Taze Soğan Tohumu





zucchini
Köyde yetişen kabakların görüntüsü her zaman çok ilginçtir.
Mutlaka çok iri ve şekilsiz olurlar, o kadar çoktur ki bazen kabak görmekten fenalık geçirirsiniz.
Kabak tarifleri arşiviniz köyde ki kabakları değerlendirirken çok işinize yarar : )

Emine halam sağ olsun her gelişinde kucak kucak kıvırcık, kabak, semizotu, taze fasulye getirerek beni hiç sebzesiz bırakmadı.


camomile 

camomile
Bir sonra ki bölümde böğürtlen toplamaya gittiğimiz zaman çektiğim resimler olacak.
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.