14 Kasım 2017 Salı

GECE ÇAMLICA TEPESİ

Muhterem'le Geziye
Çamlıca tepesine yıllardır gideriz.
Mevsim olarak kış hariç ilkbahar, yaz, sonbahar da gittim.
En çok kışın kar yağdığı zaman ve gece nasıl göründüğünü merak ederdim.
Eylül ayında bir düğün için akşam Anadolu yakasına geçince dönüş yolunda Çamlıca'ya gitmeye karar verdik.
Gittiğimizde saat 23'e yaklaşıyordu, biz biraz sakin olacağını zannediyorduk ama Cumartesi akşamı olduğu için o saatte bile oldukça kalabalıktı.
Evden düğüne diye çıktığım için yanımda tripod yoktu.
Resim çekerken mümkün oldukça makineyi sabit yerlere yerleştirip o şekilde çekmeye çalıştım.
O gece 30'dan fazla resim çektim ama tripodsuz gece çekiminde elde ettiğim resimler istediğim gibi olmadı.
İçlerinden en iyilerini düzenleyip bu yazıya ekledim.
Ayrıca kısa bir video çektim, onu da yazının içinde görebilirsiniz.




15 Temmuz Şehitler Köprüsü

Çamlıca Tepesinde o gece kısa bir video çektim, üstteki video da o çekimi izleyebilirsiniz.



turkey flag

camlica night

Boğaziçi köprüsü

Seyir terasında yer alan bu tak geceleri ışıl ışıl oluyormuş, açıkçası gündüz bu kadar etkili görünmüyor.




Çamlıca Sosyal tesislerinin sağ tarafında Çamlıca Camii var.
Çamlıca Camii inşaatı ile ilgili daha önce yayınladığım yazı 👉BURADA
Karanlıkta fazla seçilmiyor ama ileride görünen köprüde Fatih Sultan Mehmet Köprüsü.

gece çekimi
Yeni bir gezide görüşmek üzere...

4 yorum:

  1. fotoğraflar harika olmuş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Büşracım :)
      En iyi durumda ve net olanları yazıya ekledim.

      Sil
  2. Çok güzel efendim

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.